در طول خواب هم چربی بسوزانید

خوابیدن کمتر از ۸ ساعت در روز می تواند سطح هورمون استرس را افزایش داده و تاثیر منفی آن روی میکروب های درون بدنتان است که متابولیسم بدنتان را نشان می دهند. می خواهیم برای شما چند راهکار اساسی را بیان نماییم که با انجام آن پیش از خواب می توانید در طول خواب چربی بیشتری بسوزانید.
_وزنه بلند کردن در طول شب
بعد از کار دمبل ها و وزنه هایتان را بردارید و نرخ متابولیک بدنتان را تا ۱۶ ساعت سرعت ببخشید.
_ تنظیم پروتئین بدنتان را ارتقا دهید
با مصرف شیر بعد از هر تمرین به ماهیچه های گشنه تان ، غذا دهید.به گفته مححقان مواد لبنیاتی سنتز پروتئین را سریع تر می کنند، که به شما کمک می کند روزانه برای هر پوند ماهیچه ای که اضافه می کنید، ۳۵ کالری بیشتر بسوزانید.
_ قسمت های تحتانی بدن را سرد کنید
یک دوش آب سرد لاکتیک اسید بعد از ورزش را از بدن شما خارج می کند. با سرد شدن ناگهانی بدن به مدت ۳۰ ثانیه می توانید چربی قهوه ای بدنتان را فعال کنید که حین گرم شدن حدود ۴۰۰ کالری موقع خواب از بدنتان دفع می کند.
بیشتر چربی قهوه ای پشت گردن و شانه ها ذخیره می شود.
_ جوشانده های متنوع بنوشید
مطابق تحقیقات فلاون یافت شده در چای سبز متابولیسم را بالا می برد و اگر این فنجان قبل خواب، سومین فنجان چایی شما در طول روز باشد، شما ۳٫۵ درصد کالری بیشتری در طول خواب می سوزاند.
_خوابیدن در اتاق خنک
رادیاتور ها را در طول شب کم کنید.شوفاژ ها را تا دمای ۶۶ درجه ی فارنهایت کم کنید و با این کار ۷ درصد کالری بیشتری بسوزانید زیرا بدن شما چربی بیشتری برای نگاه داشتن دمای مرکزی بدن می سوزاند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.